Chestionare de Satisfactie Clienti

Chestionarele de satisfactie clienti  pot detecta diferite grade de mulţumire a clienţilor, pot îmbunătăţi fidelizarea acestora, pot trezi interesul în ceea ce priveşte noi produse sau servicii şi vă pot spune care aspecte din activitatea dumneavoastră necesită îmbunătăţire.

Aplicatia Call Center de la ProCall permite generarea de statistici si rapoarte cu datele colectate prin aceste chestionare, astfel încât puteti fi la curent în orice moment cu rezultatele campaniei.

Informaţiile obţinute contribuie la creşterea vânzărilor şi la îmbunatatirea relaţiei cu clienţii. Cu ajutorul chestionarelor de satisfactie clienti puteţi:

  • Şti în ce mod percep clienţii compania dumneavoastră;
  • Înţelege mai bine de ce anume aveţi nevoie pentru a vă îmbunătăţi ofetra de produse si servicii;
  • Afla dacă clienţii vor mai apela la serviciile dumneavoastră.

Chestionarele de satisfactie clienti contribuie semnificativ la identificarea factorilor care pot ajuta o afacere să se dezvolte, pe baza comunicarii directe cu clienţii. În mediul business din ziua de azi, orice acţiune care poate contribui la fidelizarea clienţilor este importantă, iar aceste chestiunare constituie o parte importantă a creşterii afacerii. Vă putem ajuta în procesul dumneavoastră decizional prin facilitarea luării unor decizii bine informate.

Dacă aveţi o afacere de succes, există o multitudine de factori care pot contribui la revenirea clienţilor către compania sau serviciile dumneavoastră sau, din contră, pot duce la căutarea de către aceştia a unui alt furnizor. Noi vă putem ajuta în a descoperi ce este bun cu privire la produsul dumneavoastră şi care este factorul precipitant care determină clienţii să revină sau să caute alt furnizor. Pierderea clienţilor poate fi dureroasă, iar pierderea lor fără a cunoaşte motivul poate fi chiar mai dificilă. Vă putem ajuta să identificaţi factorii prin care compania dumneavoastră poate creşte.

Chestionarele de satisfactie identifică comportamentul clienţilor, pentru a putea întreprinde acţiuni corective atunci când e necesar sau pentru a şti cum să vă continuaţi programul, atunci acesta are un efect pozitiv asupra comportamentului clienţilor. Vă putem ajuta să determinaţi factorii care ajută la creşterea loialităţii clienţilor faţă de compania dumneavoastră.

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)