Customer Care

Serviciile de Customer Care reprezintă o parte în continuă creştere a oricărui model general de afacere.

Este mult mai ieftin să păstrăm un client mulţumit şi care să rămână în continuare client decât să caştigam un nou client.

Externalizarea responsabilităţilor dumneavoastră de Customer Care către ProCall înseamnă promptitudine în preluarea şi soluţionarea apelurilor şi asigurarea ca nevoile clienţilor lor sunt bine gestionate. ProCall poate să gestioneze chiar şi cele mai solicitante servicii de Customer Care şi de Customer Support pentru  compania dumneavoastra. La ProCall, serviciile de Customer Care înseamnă mult mai mult decât a asigura asistenţă clienţilor înainte şi după procesul de achiziţie. Serviciul de Customer Care este un serviciu continuu şi o parte importantă a planului de afaceri.

ProCall va poate ajuta prin următoarele servicii:

  • Preluarea apelurilor Customer Care: Prin ProCall clientii dumneavoastra vă vor contacta atunci când este mai convenabil pentru ei şi trebuie să le fie preluat apelul exact atunci când doresc.
  • Customer Service de calitate: Fiecare companie îşi doreste servicii Customer Care de calitate. Piaţa business actuala este deosebit de competitivă, iar externalizarea către serviciul nostru de preluare apeluri înseamnă cresterea gradului de multumire a clienţilor, ceea ce se va traduce într-o bază de clienţi mai vastă.
  • Diminuarea costurilor de operare: A avea propria echipă internă de Customer Care este o necesitate. Totuşi, reprezintă un lux pe care majoritatea firmelor nu şi-l pot permite. Externalizarea către call center-ul ProCall reprezintă o opţiune viabilă atât pentru firmele mici şi mijlocii, cât şi pentru marile corporaţii care doresc să faca economii.
  • Deschiderea mai multor canale de comunicare: Clienţii au nevoie să vă contacteze prin metoda care le este cea mai convenabilă şi, de multe ori, telefonul nu este o varianta convenabilă pentru toată lumea. Noi putem extinde modelul dumneavoastră de servicii Customer Care prin deschiderea unor servicii de comunicare online, de răspuns la e-mail sau de răspuns la fax.
  • Gestionarea reclamaţiilor şi a observaţiilor: Putem prelua informaţiile inbound, reclamaţiile şi solicitările din partea clienţilor, utilizand un sistem de tichete, şi le putem gestiona în conformitate cu diagrama dumneavoastră sau cu informaţiile personalizate de gestiune a contului.

Seviciul Customer Care de la ProCall poate fi suplimentat pe masura ce nevoile companiei dumneavoastra cer aceasta.

Prin externalizarea parţială sau totală a responsabilităţilor Customer Care către call center-ul ProCall, se încheie un parteneriat cu un serviciu de preluare apeluri care este capabil să gestioneze fluxurile de lucru actuale şi să se adapteze la nevoile viitoare. ProCall dispune de personalul şi tehnologia necesare pentru a oferi orice nivel al serviciului Customer Care.

  • Tehnologie: Call center-ul nostru este bazat pe tehnologie. Tehnologia call center de la ProCall permite oferirea unui serviciu Customer Care de inalta calitate precum si generarea de statistici si rapoarte care pun in evidenta activitatea fiecarui operator care lucreaza pentru dumneavoastra.

Personal instruit: Grija noastră în privinţa serviciilor de Customer Care începe cu tehnologia call center şi este pusă în practică de operatori profesionişti, care sunt instruiţi cu privire la nevoile companiei dumneavoastră, înainte de a prelua primul apel. Operatorii ProCall stiu cât de importantă este gestionarea fiecărui apel cu profesionalism. Clientul este întotdeauna pe primul plan şi operatorii noştri ştiu acest lucru.

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)