Programe de Fidelizare a Clientilor

Programele de fidelizare a clienţilor cresc loialitatea acestora

Fidelizarea clienţilor este un termen care se referă la numărul total de clienţi raportat la numărul de clienţi pe care compania i-a pierdut în timp. Indiferent de unitatea de măsură utilizată, fie că e vorba de numărul de clienţi pierduţi într-o lună, într-un trimestru sau într-un an, serviciul ProCall de preluare a apelurilor telefonice vă poate păstra la cote ridicate procentele de fidelizare a clienţilor, oferind servicii prompte de Customer Service şi de Customer Support pentru a păstra loialitatea bazei dumneavoastră de clienţi faţă de brandul pe care îl reprezentaţi.

Păstrarea clienţilor poate reprezenta o provocare. In procesul de comercializare a produselor sau de dezvoltare a afacerii, firmele lasa de multe ori pe ultimul loc fidelizarea clienţilor. Presupun că, odată ce un client a beneficiat de serviciile lor, acela va rămâne clientul lor pentru o viaţă întreagă. Dar nu aşa stau lucrurile în realitate. Clienţii vor siguranta. Serviciul de preluare a apelurilor telefonice prin call center facilitează formarea acestui sentiment de siguranţă prin faptul că firma devine mereu disponibilă. Costă mult mai mulţi bani să obţinem un nou client decât să-l păstrăm pe unul deja existent. Sondaje arată că păstrarea gradului de mulţumire a clienţilor existenţi este de până la 10 ori mai eficientă din punct de vedere al costurilor decât căutarea unor noi clienţi.

Dacă nu oferiţi clienţilor un motiv pentru care să vă rămână clienţi, în mod natural, ei vor căuta alte opţiuni şi vor merge la competitori. Putem îmbunătăţi numărul de clienţi păstraţi prin:

  • Servicii prompte de operatori în direct: Operatorii noştri sunt disponibili pentru a vă prelua apelurile, a răspunde la întrebări legate de produs şi a acţiona precum un recepţionist.
  • Customer Service: suplimentar faţă de simpla preluare a apelurilor, operatorii ProCall pot asigura servicii help desk de cel mai înalt nivel sau pot transfera apelurile către membrii companiei dumneavoastră în cazul în care natura apelului depăşeşte nivelul de informaţii pe care ni-l puneţi la dispoziţie.
  • Îmbunatatirea imaginii companiei dumneavoastră: Este bine de ştiut că poţi apela o companie la orice oră a zilei şi ţi se rezolvă problema. Disponibilitatea, combinată cu profesionalismul operatorilor, poate ajuta la păstrarea loialităţii clienţilor dumneavoastră.

Preluarea apelurilor promoţionale

Daca strategia dumneavoastră de fidelizare a clienţilor merge mai departe decît a fi prezent pentru a răspunde cu promptitudine nevoilor clienţilor şi oferiţi programe de loialitate şi promoţii, vă puteţi aştepta să fiţi bombardat cu apeluri telefonice şi solicitări inbound pe care este posibil să nu le puteţi gestiona. Utilizarea unui serviciu de preluare apeluri înseamnă acces la o echipă de operatori capabili să gestioneze simultan volume ridicate de solicitări inbound. Dacă lansaţi o promoţie şi nu sunteţi sigur că veţi fi pregătit pentru apeluri, aveţi nevoie de un serviciu de preluare apeluri.

Promoţiile generează apeluri, programele de loialitate generează apeluri, iar clienţii actuali vor dori să vă contacteze pentru a opera modificări la contul lor sau pentru a discuta diverse probleme. Serviciul nostru de preluare apeluri telefonice vă este de folos prin asigurarea faptului că clienţii au mereu o cale de a vă contacta şi dumneavoastră puteţi oricând apărea în faţa lor pentru a le transmite că vă faceţi excelent treaba.

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)