Satisfactie Clienti

În domeniul preluării apelurilor, obiectivul ProCall îl reprezintă asigurarea unui grad ridicat de satisfacţie a clientului.

Clientul ideal este cel căruia dacă i-ai vândut odată un produs sau serviciu, rămâne client pentru toată viaţa.

Clientul model pentru un serviciu de preluare apeluri este acela care va crea venituri recurente lunar. Satisfacţia clienţilor este esentiala pentru păstrarea unei legături de lungă durată cu aceştia.

Satisfacţia cu privire la preţ

În domeniul preluării apelurilor, preţul este mereu un factor luat în considerare. Deşi mai ieftin nu înseamnă mereu mai bun, iar oamenii primesc de obicei exact cât plătesc, considerentul economic al utilizării unui serviciu de preluare apeluri este deseori un factor determinant. Pentru a asigura gradul ridicat de mulţumire a clientului, serviciul de preluare apeluri trebuie să fie capabil să ofere calitate la un preţ echitabil.

Operatori profesionisti

Calitatea operatorilor dintr-un serviciu de preluare apeluri este în general proporţionala cu nivelul de satisfacţie a clienţilor. Factorul uman reprezintă ingredientul cheie al succesului sau al eşecului serviciului de preluare apeluri. Operatorii sunt cei care fac diferenţa. Pentru a asigura mulţumirea clientului, un Call Center trebuie să aibă operatori bine pregătiţi si cu experienţa in tratarea apelurilor. Pe lângă angajarea celor mai buni operatori, un serviciu de preluare apeluri trebuie să depună eforturi serioase pentru a-şi păstra operatorii pe termen îndelungat. Operatorii cu cel mai ridicat nivel de pregătire sunt de obicei angajaţi pe perioade îndelungate.

Grija fata de nevoile clienţilor facilitează fidelizarea acestora

Uneori este mai uşor să castigi un nou client decat să se rezolvi o problemă a unuia deja existent. La ProCall este foarte important sa ne păstram clienţii mulţumiti iar obiectivul nostru este satisfacţia clienţilor.

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)