Servicii Customer Care

Serviciile Customer Care reprezintă o necesitate pentru orice afacere.

Clienţii dumneavoastră se aşteaptă ca problemele lor să fie rezolvate indiferent la ce oră v-ar apela.

Noi vă putem oferiti servicii Customer Care şi putem să configurăm o soluţie Customer Care potrivita nevoilor companiei dumneavoastră, servicii care vă vor ajuta să vă fidelizaţi clienţii valoroşi.

Soluţiile Customer Care de la ProCall va pot ajuta sa îmbunataţiţi relaţia cu clienţii si imaginea companiei dumneavoastra in piaţa. Tehnologia contact center de care dispunem ne ajuta să oferim clienţilor nostri servicii Customer Care de calitate, la cele mai mici preturi.

Putem gestiona serviciile dumneavoastră de Customer Care prin următoarele aspecte:

  • Linii dedicate pentru clienţi: Putem gestiona cu promptitudine linia dumneavoastră dedicata pentru Customer Care. Dacă aveţi un număr de contact pe pagina de internet, pe pliante sau pe ambalajele produselor, Contact Center-ul ProCall este disponibil să preia apelurile de la acel număr şi să le gestioneze în funcţie de preferinţele dumneavoastră.
  • Loialitatea Clienţilor: Serviciile bune conduc la loialitatea clienţilor. Pe această piaţă atât de competitivă aveţi nevoie să profitaţi de fiecare avantaj, iar a avea un reprezentant prompt pentru serviciile Customer Care este un factor cheie în a vă păstra clienţii mulţumiţi şi loiali companiei dumneavoastră. Chiar dacă clienţii au anumite nemulţumiri, doar simplul fapt că vorbesc cu o persoană potrivită poate facilita loialitatea lor.
  • Economie prin externalizare: Serviciile externalizate de Customer Care ajută la uşurarea sarcinii costisitoare de a avea şi a gestiona propriul personal intern. Putem ajuta firmele mici şi mijlocii să dezvolte o soluţie mai eficientă din punct de vedere al costurilor decât cea pe care o au deja implementată.
  • Deschiderea mai multor canele de comunicare: Strategia dumneavoastră Customer Care este focusata pe acei clienţi care vă contactează prin telefon? Putem oferi suplimentarea propriul dumneavoastră Contact Center intern sau putem include cu ajutorul Contact Center-ului nostru comunicarea prin chat direct, prin mesaje instantant.
  • Gestiunea obiecţiilor: Gestiunea reclamaţiilor inbound poate decide soarta unei afaceri. Personalul contact center pentru Customer Care vă poate ajuta să dezvolţati strategia corectă sau poate funcţiona după modelul dumneavoastră actual, pentru a păstra loialitatea clienţilor şi a rezolva cu rapiditate reclamaţiile.
  • Servicii automate: Punem la dispozitie IVR-uri programabile pentru a păstra costurile scăzute prin reducerea la minim a timpului de conversaţie cu operatorii direcţi.

O abordare standardizată a serviciilor de Customer Care nu este mereu suficientă pentru a asigura mulţumirea clienţilor. Nu toţi clienţii au aceleaşi nevoi şi nu toate abordările funcţionează. Lucrăm împreună cu fiecare client pentru a dezvolta o structura potrivita de abordare a serviciilor de Customer Care.

Putem să gestionăm solicitarea clientului în mod corespunzător, de la solicitările de bază (raspuns la intrebari frecvente) până la interacţiuni mai complexe, cum ar fi suport tehnic, gestiune avansată a contului şi linii telefonice de procesare a comenzilor. Abordarea noastră în privinţa serviciilor Customer Care, atât prin modul în care implementăm procedurile, cât şi prin modul în care îi instruim pe agenţii de Customer Care, asigură programul Customer Care, care îndeplineşte cerinţele unice ale companiei dumneavoastră.

Pentru a afla cum va putem ajuta, va rugam sa ne contactaţi!

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)