Serviciu Clienti

Serviciile superioare în relaţia cu clienţii sunt absolut necesare pentru dezvoltarea oricarei companii.

ProCall oferă clienţilor posibilitatea de a intra în legătură cu compania dumneavoastră prin mediul de comunicare cel mai convenabil.

Contactul cu clienţii nu mai este limitat  la comunicarea telefonică, întrucât aplicaţia software contact center ne permite să integrăm soluţii complete de comunicare, care includ mesaje online, e-mail, fax.

Cum vă poate ajuta un Contact Center să măriţi baza de clienţi

Primul pas în furnizarea unui serviciu clienti de calitate este posibilitatea de contact pentru baza de clienţi existentă, atunci când aceştia doresc şi prin modalitatea pe care aceştia o preferă. Iar stabilirea relaţiilor de nivel calitativ superior atrage după sine relaţiile de lungă durată cu clienţii, referinţele bune şi repetabilitatea afacerii. În cazul în care clienţii simt că pot avea încredere şi pot construi o relaţie profesională cu firma dumneavoastră, vor reveni de fiecare dată. Contact Center-ul ProCall pune la dispozitie multiple canalele de comunicare şi operatori Contact Center care înţeleg afacerea şi obiectivele firmei dumneavoastră. Cu ajutorul soluţiilor noastre, afacerea dumneavoastră se poate dezvolta în următoarele moduri:

  • Reducerea costurilor: Externalizarea serviciilor Contact Center către ProCall se traduce în economii, prin reducerea costurilor operaţionale şi a investiţiilor de capital în propriul personal sau în echipamentele specifice de Contact Center.
  • Dominarea competitorilor: Mulţumită deschiderii mai multor canale de comunicare şi prin asigurarea unor agenţi instruiţi şi abili care să răspundă cerinţelor clienţilor, veţi oferi un serviciu cu care competitorii dumneavoastră nu pot concura.
  • Rezolvarea rapidă a problemelor de Customer Service: Prin asigurarea mai multor canale de comunicare şi asigurarea prezenţei agenţilor nu va mai fi necesar ca problemele de Customer Service să aştepte până ce un reprezentant al companiei dumneavoastră devine disponibil; problemele de Customer Service sunt soluţionate cu profesionalism, asigurând păstrarea clienţilor dumneavoastră mulţumiţi şi impresia că nevoile lor vor fi mereu importante pentru dumneavoastră.
  • Creşterea veniturilor: Promptitudinea în preluarea apelurilor telefonice mareşte şansele de creştere a veniturilor prin fixarea întâlnirilor, prin tehnici de cross selling şi de up selling pentru produsele şi serviciile companiei dumneavoastră.

Serviciu clienţi de calitate

Un Contact Center intern cu personal insuficient sau lipsit de abilitatea necesară in preluarea reclamaţiilor din partea clienţilor, va conduce la pierderi în privinţa veniturilor, la angajaţi ineficienţi şi la proceduri business lipsite de eficienţă. Externalizarea serviciului clienti catre un Contact Center poate fi cea mai buna soluţie pentru multe companii, care ar reusi astfel să diminueze costurile, să îmbunătăţească gradul de mulţumire al clienţilor şi să-şi crească veniturile. Cu ajutorul soluţiilor Contact Center de la ProCall aveţi posibilitatea:

  • De a creste gradul de mulţumire al clienţilor, printr-o comunicare mai deschisă şi prin operatori informaţi;
  • De a reduce costurile de operare prin externalizare;
  • De a aloca mai bine resursele companiei dumneavoastra.

Soluţii Customer Contact

Serviciile ProCall se adreseaza atât firmelor mici si mijlocii din România cât si companiilor multinaţionale. Avem experienţă în gestionarea externalizării proceselor business (BPO) şi în managementul relatiei cu clienţii (CRM) pentru companii din diverse domenii de activitate. Va oferim următoarele servicii care pot fi adaptate nevoilor companiei dumneavoastră:

  • Customer Service
  • Help Desk
  • Servicii de răspuns la faxuri
  • Servicii de răspuns la e-mailuri
  • Servicii de Up Selling şi de Cross Selling
  • Servicii de stabilire întâlniri
  • Sondaje şi cercetări de piata
  • Programe de fidelizare a clienţilor
  • Verificare şi colectare date
  • IVR Inbound şi Outbound
  • E-mail si mesaje online
  • Externalizare procese business (BPO)
  • Follow up

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)