Soluţii de contact clienţi

ProCall poate să ofere soluţii de contact cu clienţii pentru orice companie.

Personalul Call Center este permanent instruit, astfel încât să se adapteze rapid la cerinţele clientului. Suntem capabili să oferim soluţii adecvate pentru aplicaţii de dimensiuni reduse şi avem, de asemenea, abilitatea de a prelua simultan un volum mare de apeluri.

Servicii Inbound de contact clienti

Call Center-ul ProCall are capacitatea de a gestiona orice volum de apeluri, la orice oră si ofera un nivel de Customer Service şi de Customer Support de calitate ridicată. Gestionăm apelurile telefonice inbound astfel:

  • Help Desk: Aplicaţiile Help Desk Inbound pot fi programate în orice formă şi la orice dimensiune. Operatorii pot raspunde la întrebările frecvent formulate (FAQ) sau pot prelua un flux complex de Help Desk. Putem asigura suport de prim nivel sau putem transfera apelurile catre propriul dumneavoastră Help Desk, în cazul în care nevoile clientului depăşesc informaţiile puse la dispozitia operatorului nostru.
  • Suport tehnic: Pe lângă suportul Help Desk, putem asigura şi suport tehnic pentru companiile din industria software şi hardware.
  • Customer Service: Asiguram servicii prompte de Customer Service clienţilor dumneavoastră.

Servicii Outbound de contact clienti

Dacă doriti să luaţi legătura cu clientii dumneavoastră, vă punem la dispozitie soluţii personalizate şi experienţă în domeniu pentru a vă ajuta compania să obţină rezultatele dorite. Soluţiile noastre outbound de contact cu clienţii includ:

  • Fixarea de întâlniri: Call Center-ul ProCall se poate implica în servicii B2B de fixare de întâlniri.
  • Programe de fidelizare a clienţilor: vă putem contacta clienţii, în proiecte care urmaresc fidelizarea sau a recâştigarea acestora.
  • Sondaje în rândul clienţilor:  De multe ori este în folosul afacerii dumneavoastră să aflaţi cât mai multe despre modul în care este perceput produsul sau serviciul pe care îl oferiţi. Putem lua legătura cu clienţii dumneavoastră şi îi putem face sondaje cu privire la modul în care percep serviciile dumneavoastră.

Soluţii Online de contact clienţi

Suplimentar faţă de programele inbound şi outbound putem, de asemenea, să ne implicăm în servicii online de contact cu clienţii. Clienţii ar trebui să aiba posibilitatea de a vă contacta atunci când îşi doresc şi prin metoda de comunicare pe care doresc. Pe această bază, furnizăm şi servicii precum:

  • Chatul direct: Putem monitoriza modulul dumneavoastră de chat direct şi putem răspunde solicitărilor clienţilor.
  • Servicii Click To Call: Dacă aveţi un modul Click to Call pe pagina dumneavoastră de internet, clienţii nu trebuie decât să introducă numărul lor de telefon într-un formular web şi vor fi în mod automat contactaţi de către un reprezentant al Call Center-ului nostru.
  • Răspunsul la e-mailuri: Câteodată nu puteţi fi prezent pentru a răspunde e-mailurilor care vă sunt trimise. Operatorii noştri pot răspunde e-mailurilor clienţilor dumneavoastră folosind software-ul din Call Center.

Avem soluţia potrivită de contact cu clientul, de la externalizarea proceselor business (PBO), la servicii automate. Contactaţi-ne azi pentru a începe îmbunătăţirea comunicaţiilor inbound şi outbound prin externalizarea către ProCall!

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)