Help Desk

Prin serviciul Help Desk, agentii ProCall,  ofera informatii corecte si complete in cel mai scurt timp, pentru produsele si serviciile pe care le promovati sau inregistreaza parerile si sugestiile clientilor, asigurand astfel servicii prompte si de calitate.

Putem prelua informaţiile inbound, reclamaţiile şi solicitările din partea clienţilor, utilizand un sistem de tichete, şi le putem gestiona în conformitate cu diagrama dumneavoastră sau cu informaţiile personalizate de gestiune a contului.

Serviciul Help Desk garanteaza ca oricare ar fi problema sau cererea aparuta, aceasta ajunge cu sigurnata la persoana resposabila de rezolvare si va fi rezolvata in cel mai scurt timp cu putinta.

In momentul in care apare o solicitare din partea unui client, operatorul ProCall creaza un tichet cu detaliile acestei solicitari si seteaza data estimata pentru rezolvare. Tichetul ajunge imediat la persoanele desemnate sa il rezolve. Acesta se inchde prin solutionarea solicitarii .

Sistemul de “Ticketing” asigura o documentare completa a cererilor aparute, si urmareste in detaliu toate procesele existente, finalizandu-se prin obtinerea de rapoarte despre performanta serviciului si problemele aparute.

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)