Preluare apeluri

Prin serviciul de preluare apeluri de la ProCall, se pot oferi informatii corecte si complete in cel mai scurt timp, pentru produsele si serviciile pe care le promovati sau se pot inregistra parerile si sugestiile clientilor, asigurand astfel servicii prompte si de calitate.

Operatorii ProCall sunt instruiti pentru a trata apelurile in mod profesional, au o dicţie buna si o bază vastă de informaţii şi cunoştinţe privind firma pe care o reprezinta, asa incat sunt capabili sa actioneze ca o extensie a companiei şi a personalului dumneavoastră.

Externalizarea catre ProCall inseamna sa aveti la dispozitie un serviciu de preluare a apelurilor în care operatorii răspund la apelurile telefonice inbound, răspund la întrebări frecvente, urmăresc instrucţiuni de bază corespunzătoare respectivului cont de utilizator şi acţionează în conformitate cu acestea. Putem gestiona orice volum de apeluri telefonice catre compania dumneavoastră, indiferent ca reprezentati o firma care se dezvolta rapid sau o firmă stabilă care investeste resurse în îmbunătăţirea produselor, în timp ce continuă să asigure un serviciu de relaţii cu clienţii de cea mai înaltă calitate, fără a angaja personal suplimentar.

Pentru a va ajuta in afacerea dumneavoastra, ProCall va pune la dispozitie urmatoarele servicii:

  • Info Line pentru produse, servicii şi materiale promoţionale
  • Order Line – centru de comenzi preluate telefonic
  • Servicii IVR (Interactive Voice Response)
  • Asistenţă clienţi (Client service)
  • Servicii de secretariat
  • Gestionarea numerelor verzi

Agentii nostri specializati si tehnologia de care dispunem asigura preluarea si gestionarea apelurilor, inregistrarea tuturor informatiilor in format electronic si obtinerea de rapoarte periodice complexe pe baza carora dumneavoastra sa aveti o imagine realista asupra rezultatelor.

Ce se intâmpla când clientul dumneavoastră vă apelează prin contact center-ul ProCall

Când un client va contactează prin ProCall, apleleaza un număr de telefon dedicat, din call center sau un număr de telefon redirecţionat către ProCall. Numărul de telefon este conectat la un flux din contact center care preia doar apelurile firmei dumneavoastră. Tehnologia contact center de la ProCall permite rutarea apelurilor telefonice pe baza cerinţelor dumneavoastră (de exemplu: IVR -răspuns vocal interactiv, casută vocală, direct operator etc). Sistemul automat de distribuire a apelurilor (ACD) rutează apelurile către operatori specifici din contact center.

După ce apelul este rutat către agent de către ACD, informaţiile cu privire la contul de utilizator corespunzător sunt afişate pe terminal. Acestea indica operatorului modul în care trebuie să gestioneze respectivul apel telefonic, inclusiv ce informaţii trebuie să obţina de la apelant, ce informaţii trebuie sa transmita, instrucţiuni, comenzi etc.. Dacă este necesar, operatorii pot să introduca datele referitoare la client in formularele web sau in alt software postat pe internet, setat pentru aceasta.

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)