Preluare si Rezolvare reclamatii

Serviciul de preluare si rezolvare a reclamatiilor de la ProCall permite inregistrarea sesizarilor si a reclamatiilor precum si gestionarea acestora cu ajutorul aplicatiei CRM (Customer Relationship Management), pastrand de asemenea istoricul interactiunilor.

Agentii nostri au experienta in urmarirea si tratarea corespunzatoare a reclamatiilor venite din partea clientilor dumneavoastra. 

Problemele sunt identificate impreuna cu clientul si sunt transmise centralizat catre compania dumneavoastra, prin rapoarte periodice complexe.

Putem inregistra si gestiona sesizarile si reclamatiile clientilor, prin interfaţarea cu un sistem de eliberare tichete sau prin simpla preluare a solicitărilor şi prin transmiterea acestora către persoana desemnata sa le rezolve, din cadrul companiei dumneavoastră.

Vă punem la dispoziţie un număr de telefon dedicat, care va suna direct la ProCall sau vă puteţi redirecţiona catre noi propriul numar de telefon dedicat preluarii sesizarilor si reclamatiilor.

Fiecare interactiune a unui client cu Call Center-ul ProCall, fie ea cu caracter pozitiv sau negativ este o ocazie de a vă îmbunătăţi imaginea. Dacă un client vă contactează pentru a reclama sau a anula un serviciu,  modul în care gestionăm acel apel poate transforma situaţia într-o experienţă pozitivă. Dacă respectivul client este păstrat sau dacă reprezentantul ProCall este capabil să obţină informaţii de la acel client care pot ajuta ulterior la îmbunatatirea imaginii companiei dumneavoastră, aceasta reprezinta un câştig valoros. In plus, un client pastrat inseamna costuri de zece ori mai mici decat investitia in castigarea unui nou client.

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)