SERVICE CARE

Grija faţă de afacerea noastră, grija faţă de afacerea dumneavoastră şi grija faţă de clienţii dumneavoastră este unica modalitate prin care putem asigura serviciile call center necesare pentru a facilita dezvoltarea companiei dumneavoastră.

La ProCall avem numai operatori cărora le pasă.

Vă putem oferi servicii call center care vă vor ajuta să vă fidelizaţi clienţii valoroşi şi putem configura soluţia call center potrivita nevoilor companiei dumneavoastră.

O abordare standardizată a serviciilor call center nu este mereu suficientă pentru a asigura mulţumirea clienţilor. Nu toţi clienţii au aceleaşi nevoi şi nu toate abordările funcţionează. Lucrăm împreună cu fiecare client pentru a implementa si a dezvolta solutia call center care i se potriveste.

Prin externalizarea serviciilor call center catre ProCall, se încheie un parteneriat cu un serviciu de preluare apeluri care este capabil să gestioneze fluxurile de lucru actuale şi să se adapteze la nevoile viitoare. Pe lângă reducerea costurilor, externalizarea poate conduce la îmbunătăţirea imaginii companiei dumneavoastră si la cresterea gradului de retentie a clienţilor.

Dispunem de personalul şi tehnologia necesare pentru a oferi servicii call center de calitate, la cele mai mici preturi:

  • Tehnologie: Call center-ul nostru este bazat pe tehnologie. Tehnologia call center de la ProCall permite oferirea unui serviciu call center de inalta calitate precum si generarea de statistici si rapoarte care pun in evidenta activitatea fiecarui operator care lucreaza pentru dumneavoastra.
  • Personal instruit: Grija noastră în privinţa serviciilor oferite începe cu tehnologia call center şi este pusă în practică de operatori profesionişti, care sunt instruiţi cu privire la nevoile companiei dumneavoastră, înainte de a prelua primul apel. Operatorii ProCall stiu cât de importantă este gestionarea fiecărui apel cu profesionalism. Clientul este întotdeauna pe primul plan şi operatorii noştri ştiu acest lucru.

Cum va putem ajuta

  • Preluarea apelurilor Customer Care: Prin ProCall clientii dumneavoastra au acces la un serviciu call center. Clienţii vă vor contacta atunci când este mai convenabil pentru ei şi trebuie să le fie preluat apelul exact atunci când doresc.
  • Customer Service de calitate: Fiecare companie îşi doreste servicii Customer Care de calitate. Piaţa business actuala este deosebit de competitivă, iar externalizarea către serviciul nostru de preluare apeluri înseamnă cresterea gradului de multumire a clienţilor, ceea ce se va traduce într-o bază de clienţi mai vastă.
  • Diminuarea costurilor de operare: A avea propria echipă internă de Customer Care este o necesitate. Totuşi a avea propria echipă internă reprezintă un lux pe care majoritatea firmelor nu şi-l pot permite. Externalizarea către call center-ul ProCall reprezintă o opţiune viabilă atât pentru firmele mici şi mijlocii, cât şi pentru marile corporaţii care doresc să faca economii.
  • Deschiderea mai multor canale de comunicare: Clienţii au nevoie să vă contacteze prin metoda care le este cea mai convenabilă şi, de multe ori, telefonul nu este o varianta convenabilă pentru toată lumea. Noi putem extinde modelul dumneavoastră de servicii Customer Care prin deschiderea unor servicii de comunicare online, de răspuns la e-mail sau de răspuns la fax.
  • Gestionarea reclamaţiilor şi a observaţiilor: Putem prelua informaţiile inbound, reclamaţiile şi solicitările din partea clienţilor, utilizand un sistem de tichete, şi le putem gestiona în conformitate cu diagrama dumneavoastră sau cu informaţiile personalizate de gestiune a contului.

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)