Outbound

Serviciile de telemarketing Outbound, ca metodă de promovare singulară sau ca o metodă suplimentară de Lead Generation, sunt capabile să asigure rezultate remarcabile pentru orice proiect.

ProCall ofera clientilor sai servicii telemarketing outbound eficiente din punct de vedere al costurilor raportate la rezultatele obtinute:

  • Verificare comenzi: Verificarea procesului de comandă şi a faptului că au fost furnizate informaţiile corecte de catre clienti, cu privire la comanda lor;
  • Customer Service: Apeluri outbound pentru activităţi specifice de Customer Service;
  • Gestiune bază de date: Actualizarea informaţiilor în baza de date a clientului;
  • Lead Generation: Utilizarea clasică a campaniilor outbound de telemarketing. Prin Lead Generation, noi prezentăm serviciul sau produsul dumneavoastră în faţa potenţialilor clienţi;
  • Înregistrare seminarii: Efectuăm apeluri outbound către persoanele de pe lista dumneavoastră, pentru înregistrarea lor la seminarii sau la cursuri;
  • Fidelizarea clienţilor: Urmărirea experienţei clienţilor şi descoperirea modalităţilor de îmbunătăţire a serviciilor prin comunicarea cu baza dumneavoastră de clienţi.
  • Îmbunătăţirea bazei de date: Contactăm persoanele din baza dumneavoastră de date existentă şi colectăm mai multe informații pentru a completa si a actualiza baza de date.

ProCall este un Call Center cu experienţă în serviciile telemarketing outbound, care se adreseaza atat companiilor mici si mijlocii din Romania, cat si companiilor mari si multinationalelor. Mulţumită tehnologiei de telecomunicaţii avansate, echipamentelor şi software-ului dar si operatorilor bine instruiţi, suntem capabili să producem rezultate.

Prin externalizarea proiectelor de telemarketing către ProCall, însărcinaţi profesionişti in Telemarketing să obţină pentru dumneavoastră lead-uri şi să vă crească vânzările. Dacă nu vă plac apelurile la rece (cold calling) sau, pur şi simplu, nu aveţi timpul necesar să adăugaţi telemarketing-ul ca o metodă de vânzări, noi vă putem fi de folos. Operatorii ProCall lucrează la proiectul de telemarketing în timp ce dumneavoastră vă concentrati eforturile pe activitatea de baza a companiei. În funcţie de procedura pusa la dispoziţie cu privire la modul de gestionare a apelurilor, putem finaliza vânzările sau va putem transfera lead-urile noi.

Serviciile outbound de telemarketing vă pot ajuta în generarea de lead-uri, în finalizarea vânzărilor şi pot fi utilizate în diferite scopuri, cum ar fi cele de Customer Service şi de Customer Retention.

Oferim diferite tipuri de servicii de telemarketing B2B şi B2C. Personalul ProCall, tehnologia utilizata şi procesele de management asigură rezultate clienţilor, permiţându-le să obţină cele mai mari beneficii raportate bugetului alocat. Fiecare proiect începe prin a învăţa cât mai multe lucruri despre afacerea şi produsul sau serviciul dumneavoastră. Profesioniştii noştri de telemarketing reprezintă compania şi brandul dumneavoastră, astfel că în primul rând se vor familiariza cu detaliile legate de acestea. Fiecare cont este personalizat în funcţie de nevoile particulare şi pe baza informaţiilor specifice de telemarketing, astfel că personalul nostru poate gestiona în mod corespunzător apelurile.

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)