COLECTARE DEBITE

Clientii dumneavoastra nu isi achita facturile la timp?

Prin canalele de comunicare specifice (telefon, fax, e-mail), acestia pot fi instiintati asupra termenelor de plata, astfel incat numarul intarzierilor la plata catre compania dumneavoastra sa fie cat mai mic.

ProCall, prin serviciul colectare debite, poate contribui semnificativ la imbunatatirea cash-flow-ului companiei dumneavoastra, prin reducerea timpului mediu de incasare a facturilor si scaderea procentului de neplatitori.

Metoda de colectare debite la ProCall implica: discutii telefonice, urmarirea rezultatelor, reapelari ale clientilor debitori, e-mailuri, notificari, toate menite sa determine debitorul sa-si achite intreaga datorie cat mai repede.

Astfel, o directionare a serviciului de colectare debite catre ProCall va asigura ca agentii nostrii fac tot posibilul pentru recuperarea sumelor restante in cel mai scurt timp, in timp ce dumneavoastra va puteti preocupa mai mult de celelalte aspecte legate de functionalitatea propriei activitati.

 

 

 

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)