MYSTERY SHOPPING

Mystery Shopping este una dintre cele mai eficiente metode de evaluare obiectiva a serviciilor oferite clientilor.

Prin acest serviciu, agentii ProCall se pun in postura clientului si urmaresc sa obtina o imagine reala a nivelului serviciilor oferite de companie, asigurand totodata un feedback cu privire la comportamentul angajatilor dumneavoastra. Cu ajutorul instrumentelor folosite (chestionare, inregistrari audio) rapoartele pe rezultate conduc cu usurinta la identificarea punctelor forte si a celor vulnerabile.

De ce ar trebui sa alegeti Mystery Shopping? Pentru că va ajută să identificati exact unde sunt problemele asupra cărora trebuie lucrat în interacţiunea cu clienţii si pentru că va ajută să creşteti vânzările.

Mystery Shopping poate reprezenta un barometru cu ajutorul caruia puteti identifica punctele slabe in relatia vanzator–client asupra carora este important sa interveniti. De asemenea, poate fi un instrument util de simulare si perfectionare pentru angajatii dumneavoastra.

In cadrul unui studiu Mystery Shopping, se analizeaza cu precizie diferentele dintre calitatea dorita si calitatea perceputa de catre clienti in punctele dumneavoastra de vanzare.

Orice firma care interactioneaza direct cu clientul final poate sa apeleze la acest instrument pentru evaluarea calitatii serviciilor pentru clienti.

Succesul afacerii dumneavoastra se bazeaza pe satisfactia clientilor si pe performantele angajatilor.

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)