Contact Center ProCall

Ce este un contact center şi de ce ar trebui să apelez la unul?

Acestea sunt întrebări tipice pe care le formuleaza majoritatea viitorilor utilizatori ai unui contact center atunci când se gândesc la ideea de a externaliza apelurile lor business inbound / outbound către un contact center. Mai jos veţi găsi o scurtă descriere a contact center-ului ProCall pentru a vă oferi o introducere cât mai bună în ceea ce se petrece atunci când apelul dumneavoastră este redirecţionat către serviciul nostru.

Definiţia unui contact center

Un contact center este un loc fizic in care operatori contact center dedicaţi gestioneaza contactele de intrare şi de ieşire ale unei firme cu care se afla în relaţie contractuală. Aceste forme de contact pot include apeluri telefonice, e-mailuri, faxuri. Fiecare dintre operatorii contact center este instruit să utilizeze mai multe tipuri de medii de comunicare pentru a interacţiona direct cu clienţii. Această interacţiune directă, realizată de catre operatori profesionişti, se dovedeşte a fi o metodă de imbunatatire a relaţiei cu clienţii, care creşte eficienţa şi reduce costurile de funcţionare. Un contact center vă poate ajuta prin:

  • Creşterea vânzărilor, punand la dispoziţia clienţilor dumneavoastră operatori profesionişti care să le preia si să le gestioneze cererile;
  • Creşterea gradului de mulţumire al clienţilor;
  • Multiple metode de comunicare care vin in sprijinul clienţilor dumneavoastră.

Ce se intâmpla atunci când clientul dumneavoastră vă apelează prin contact center-ul ProCall

Când un client va contactează prin ProCall, apleleaza un număr de telefon dedicat, din call center sau un număr de telefon redirecţionat către ProCall. Numărul de telefon este conectat la un flux din contact center care preia doar apelurile firmei dumneavoastră. Tehnologia contact center de la ProCall permite rutarea apelurilor telefonice pe baza cerinţelor dumneavoastră (de exemplu: IVR -răspuns vocal interactiv, casută vocală, direct operator etc).  Sistemul automat de distribuire a apelurilor (ACD) rutează apelurile către operatori specifici din contact center.

După ce apelul este rutat către agent de către ACD, informaţiile cu privire la contul de utilizator corespunzător sunt afişate pe terminal. Acestea indica operatorului modul în care trebuie să gestioneze respectivul apel telefonic, inclusiv ce informaţii trebuie să obţina de la apelant, ce informaţii trebuie sa transmita, instrucţiuni, comenzi etc.. Dacă este necesar, operatorii pot să introduca datele referitoare la client in formularele web sau in alt software postat pe internet, setat pentru aceasta.

Serviciile Contact Center de la ProCall includ:

  • Gestionarea apelurilor inbound si outbound
  • Preluarea si procesarea comenzilor
  • IVR(interactive voice response)
  • Cercetari de piata
  • Servicii de relaţii cu clienţii
  • Help-Desk
  • Suport clienti
  • Telemarketing
  • Telesales (vanzari)
  • Lead Generation
  • Mystery Shopping
  • Preluare si rezolvare reclamatii
  • Colectare debite
  • Reconstruire/actualizare baza de date

Daca aveti si alte întrebările referitoare la ceea ce se întâmplă atunci când linia telefonică a firmei dumneavoastră  sună în contact center-ul ProCall, vă rugăm să ne contactaţi şi veţi primi informaţii mai detaliate.

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)