Contact Center sau Call Center

Este un contact center diferit de un call center? Prin definiţia tradiţională, da. Un call center este gandit mai mult ca un serviciu de preluare a apelurilor în care operatorii răspund la apelurile telefonice inbound, răspund la întrebări frecvente, urmăresc instrucţiuni de bază corespunzătoare respectivului cont de utilizator şi acţionează în conformitate cu acestea.

Un contact center este definit mai mult ca un centru interactiv de preluare a apelurilor, unde problemele clienţilor sunt preluate si gestionate prin multe canale de comunicare inbound şi outbound, incluzând e-mailul, faxul, VoIP şi telefonia.

Un contact center ofera clientului posibilitatea de a alege cea mai bună metodă de contact (telefon, e-mail, fax, etc.) pentru a lua legătura cu firma, iar respectiva metodă de contact este monitorizată de către un agent cu experienta.

ProCall reprezinta o combinaţie de servicii call center şi de contact center. Putem să gestionăm serviciile tradiţionale call center sau preluare apeluri, care implică aplicaţii de bază, dar putem să gestionăm şi aplicaţiile complexe de contact center.

Call Center şi Contact Center

Call Center-ul este un loc fizic unde operatorii preiau apeluri de la clienţii actuali sau viitori ai firmei care i-a contactat pentru reprezentare. Aceşti operatori sunt instruiti pentru a trata apelurile in mod profesional, au o dicţie buna si o bază vastă de informaţii şi cunoştinţe privind firma pe care o reprezinta. De asemenea, operatorii pot fi  reprezentanţi contact center, capabili să gestioneze orice tip de canal de comunicare, de la apelurile telefonice, la e-mailuri sau chiar mesaje online.  

ProCall inseamna in acelasi timp call center şi contact center

ProCall gestioneaza toate tipurile de canale de comunicare cu clientul, de la preluarea mesajelor simple, până la conturile complexe de utilizator, astfel ca la ProCall nu exista o diferenta intre call center şi contact center. Spre exemplu, pentru o firmă care doreşte să se extindă pe plan internaţional poate fi costositor să plătească zi de zi pentru apelurile internaţionale; aceasta are nevoie de posibilitatea de comunicare prin mesaje text, prin e-mail sau prin mesaje online, pentru a păstra legătura cu clienţii săi. O firmă care vinde produsele sale în principal către populaţia din mediul rural doreşte pur şi simplu un ajutor în gestionarea apelurilor sale. Dacă nevoile firmei dumneavoastră sunt simple dar este posibil ca pe viitor să se transforme în complexe, aveţi nevoie de un serviciu care poate gestiona atât activităţile de call center, cât şi pe cele de contact center.

Contactaţi ProCall

Dacă trebuie să decideţi între un call center şi un contact center, alegeti varianta care le combina. ProCall poate fi atât de complex sau atât de simplu după cum aveţi nevoie. Va oferim un echilibru între serviciile inbound şi outbound prin multe canale de comunicare diferite, ceea ce înseamnă că niciun client nu este lăsat să aştepte informaţiile pe care nu le poate găsi. Avem soluţiile call center şi contact center care să vă ajute afacerea sa se dezvolte.

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)