Externalizare servicii contact center

Firma dumneavoastra este suprasolicitată cu e-mailuri, apeluri telefonice şi mesaje text de la clienţii care vor răspuns imediat?

Gestionarea unui contact center  propriu privează firma dumneavoastra de resurse valoroase precum capital, timp şi resurse umane. Prin externalizare, predaţi responsabilitatea controlului tuturor canalelor de comunicare catre operatorii call center, special pregatiti si cu experienta.

În lumea de azi, competiţia este prezentă peste tot. Este necesar să vă puteţi contacta clienţii, iar clienţii dumneavoastra să vă poată contacta exact atunci când doresc şi în modul cel mai convenabil pentru ei. Prin externalizarea serviciilor contact center catre ProCall,  preluam responsabilitatea de gestionare a metodelor de contact astfel incat firma dumnavoastra sa atinga  o poziţie favorabilă, din acest punct de vedere.

Externalizarea usureaza munca angajaţilor dumneavoastra

Prin externalizarea contact center-ului, alegeţi să asiguraţi firmei dumneavoastra libertatea de a-şi îmbunătăţi produsele si serviciile, randamentul, serviciile de relaţii cu clienţii, toate acestea cu beneficiul suplimentar de creştere a veniturilor. Un angajat este, în general, angajat pentru a face un anume lucru,  devine apoi reprezentant de relaţii cu clienţii, iar în ultimii ani, din cauza exploziei din domeniul noilor tipuri de canale de comunicare, cum ar fi mesajele text, mesajele online instant, e-mail, în anumite cazuri, aceşti angajaţi ajung să petreacă mai mult timp cu răspunsul la apeluri şi e-mailuri decât cu îndeplinirea sarcinilor de serviciu pentru care au fost angajaţi. Externalizarea vă permite să vă concentraţi atentia pe activitatea de baza a firmei dumneavoastră  şi să predaţi operatorilor contact center gestiunea celorlalte sarcini.

Externalizarea serviciilor de contact center ajută la îmbunătăţirea afacerii dumneavoastra

Este necesar să puteţi fi în legătură cu clienţii dumneavoastră, în termenii stabiliţi de ei, atunci când acestia doresc şi când au nevoie de informaţii şi servicii, in timpul sau in afara orelor de lucru. Prin externalizarea responsabilităţii gestiunii acestor metode de comunicare către operatorii contact center-ului ProCall, aveţi posibilitatea de a vă creea un business mai eficient, care vă va permite să angajaţi mai puţin personal, să vă îmbunătăţiţi rapid produsul şi să beneficiaţi de o crestere a veniturior.

Ce anume poate face contact center-ul ProCall

ProCall este un contact center profesionist capabil să gestioneze servicii inbound de relaţii cu clienţii, servicii de suport în vânzări,  suport tehnic inbound şi suport help desk.

Serviciile pe care le oferim includ: customer suport, cross selling, up selling, customer service, procesare comenzi şi altele. Gestionăm, de asemenea, diferite canale de comunicare, incluzând faxul, apelurile telefonice inbound şi outbound, mesaje online, e-mail.

Externalizarea contact center-ului personal

Un furnizor de servicii de externalizare contact center are puterea egală cu capacitatea sa de personalizare a serviciilor pentru a îndeplini cerinţele companiilor cu nevoi şi aşteptări diferite. Toate serviciile noastre de contact center  pot fi personalizate pentru a corespunde aşteptarilor. Atunci când clienţii dumneavoastra contactează ProCall, intra in legatura cu operatori instruiţi,  care au vaste cunoştinţe despre afacerea dumneavoastra şi lasa apelanţilor impresia că vorbesc cu un reprezentant al firmei dumneavoastra.

Contact center-ul ProCall poate gestiona orice volum de apeluri, indiferent ca reprezentati o întreprindere mică sau mijlocie sau o firmă mare care caută o soluţie de nivel corporatist. Dacă aveţi în derulare o campanie de marketing direct şi aveţi nevoie de operatori care să gestioneze un volum mare de apeluri simultan, noi avem experienţa, tehnologia şi personalul necesar pentru a vă furniza soluţia cea mai buna.

Contact Center dedicat externalizării de calitate

Atunci când gestionăm contacte inbound sau outbound, acţionăm ca reprezentanţi ai firmei dumneavoastra. Experienţa noastră în externalizare şi servicii de relaţii cu clienţii vă va demonstra că avem abilitatea de a vă reprezenta compania în mod corespunzător şi a de a îmbunatati relaţiile cu clienţii. Putem oferi un nivel al serviciului de relaţii cu clienţii similar cu cel pe care l-aţi oferi din propriul birou. Obiectivul nostru este dezvoltarea companiei dumneavoastra şi îl putem îndeplini numai în cazul în care cunoaştem suficient de multe detalii despre business-ul dumneavoastra.

Punem la dispozitia dumneavoastra statistici si rapoarte complexe, usor de urmarit, care prezinta volumul de apeluri inregistrat, durata acestora, data si ora la care au fost initiate, informatiile colectate  de la clienti. Toate acestea ne permit să îmbunătăţim constant modul de gestionare al contului dumneavoastra de utilizator.

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)