Solutii automate Call Center

Solutiile automate call center furnizate de către ProCall reprezintă o excelentă modalitate de a reduce costurile, prin diminuarea frecvenţei interacţiunilor operatorilor live, pe baza asigurării unui robot automat drept alternativă.

Gratie evoluţie tehnologiei automate, solutiile automate Call Center pot imita interacţiunea cu un operator live în cazul unor servicii precum IVR, căsuţă vocală, apeluri outbound automate. Utilizarea acestui tip de servicii in call center presupune prezenţa unui operator live, pentru situaţiile în care clientul doreşte să vorbească direct cu cineva.

Uneori utilizarea unui serviciu 100% live poate fi costisitoare, de aceea ProCall ofera, pe lângă serviciile de preluare live a apelurilor, o gamă întreagă de elemente suport pentru preluarea automată a apelurilor, menite să vină în ajutorul companiilor şi să asigure o punte pentru soluţionarea restricţiilor de buget.

Solutiile automate Call Center

Soluţiile automate vin în ajutorul eficientizării operaţiunilor business şi reduc costurile. În timp ce mulţi clienţi se feresc de elementele de automatizare, pentru companiile care nu dispun de bugetul necesar pentru un suport live complet, acestea reprezintă solutia care permite gestionarea automată a sarcinilor simple.

ProCall ofera, pe lângă serviciile de operatori live, următoarele servicii automate Call Center:

  • Ghid automat: O voce înregistrată va saluta apelantul şi îl va direcţiona către diferitele departamente. Cu ajutorul ghidului automat se va realiza direcţionarea apelanţilor către persoanele sau compartimentele corespunzătoare din compania dumneavoastră, ceea ce va ajuta la economisirea timpului şi a banilor prin scurtarea apelurilor.
  • IVR (interactive voice response): IVR este un serviciu mai robust decât ghidul automat. Tehnologia IVR asigură o interacţiune automată , dar cu mai multe posibilităţi şi opţiuni pentru apelant. IVR permite apelantului să selecteze o optiune dintr-un meniu vocal, pentru a accede la serviciul dorit, apăsând pe o tastă predefinită; utilizeaza o varietate de algoritmi de previzionare, astfel încat asigură o distributie optima a apelurilor. Apelanţii dumneavoastră vor primi răspunsuri rapide la întrebările uzuale.
  • Apeluri outbound automate: Auto-apelatorul nostru outbound poate fi configurat să formeze în mod automat numerele de telefon din lista dumneavoastră, pentru a transmite oferte speciale, diverse informatii sau alerte de urgenţă. Asigură livrarea rapidă a mesajelor, fără costurile aferente serviciilor outbound bazate pe operatori live.
  • Sondaje telefonice: Software-ul nostru automat de call center poate fi utilizat pentru derularea unor sondaje telefonice outbound cât şi a unor sondaje telefonice inbound. Acesta reprezintă un instrument excelent pentru efectuarea unor sondaje din domeniul politic, economic sau din alte domenii sau pentru obţinerea rapidă a unor informaţii legate de succesul unui anume produs / serviciu.

Solutiile automate call center ProCall reprezinta o modalitate de a reduce costurile clienţilor şi de a răspunde la nevoia în continuă creştere de interacţiune automată combinată cu suportul operatorilor live.

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)