Soluţii Call Center

ProCall menţine soluţiile call center la standarde profesionale. Va putem oferi servicii call center specializate, care sa acopere toate aspectele afacerii dumneavoastra.

Va doriti customer suport  şi programarea întâlnirilor pentru compania dumneavoastra? Sau preluarea mesajelor după orele de lucru?

Aveti nevoie de servicii help desk? Agentii nostri se specializează în funcţie de cerintele dumneavoastră.

Va punem la dispozitie soluţia call center care poate să ajute compania dumneavoastră să se îndrepte către un deplin succes.

Fiecare angajat ProCall este instruit şi reinstruit de-a lungul carierei sale pentru a ne asigura de faptul că furnizează servicii de înaltă calitate.

Avantajele alegeri solutiilor ProCall:

  • Legătura personala cu consumatorul;
  • Răspuns instant (poate fi masurat imediat);
  • Rapoarte statistice şi date analitice;
  • Distribuire automată a apelurilor şi rutare inteligentă a apelurilor ;
  • Cresterea gradului de satisfacție al clienților ;
  • Construirea unei relații de loializare pentru consumatori/clienți ;
  • Impact mare asupra consumatorului;
  • Flexibilitate/Versatilitate;
  • Eficiență din punct de vedere al costurilor.

ProCall  oferă cea mai bună soluţie call center la cel mai mic preţ posibil pe minut.

Pentru fiecare problemă cu care se confruntă afacerea dumneavoastra, ProCall poate dezvolta soluţia perfectă call center, pentru a vă ajuta acolo unde aveţi cea mai mare nevoie. Daca firma dumneavoastra are dificultati cu privire la tratarea apelurilor inbound sau outbound, vă puteţi baza pe noi în dezvoltarea unei soluţii de externalizare eficientă din punct de vedere al costurilor, care vă va menţine afacerea în dezvoltare. ProCall oferă o gama larga de servicii call center, agenţi profesionişti, un software call center fiabil şi abilitatea de a personaliza fiecare aspect de gestionare a contului dumneavoastra de utilizator. Oferim soluţii transparente şi acţionăm ca un membru invizibil al afacerii dumneavoastra.

Dezvoltăm împreună soluţia Call Center pentru dumneavoastra

Colaborarea cu ProCall presupune sa lucraţi împreună cu noi pentru dezvoltarea celei mai bune soluţii Call Center pentru firma dumneavoastra. Stim că atunci când începeţi colaborarea cu orice client nou, căutaţi cea mai buna soluţie, personalizată pentru afacerea dumneavoastra. ProCall poate să ofere aceasta solutie. Lucrăm împreună cu dumneavoastra şi integrăm datele de intrare şi nevoile dumneavoastra în cea mai eficientă soluţie. Daca aveti deja un call center intern, va putem ajuta prin preluarea apelurilor in perioadele aglomerate. Daca doriti sa tratam volume reduse de apeluri sau dacă ne căutaţi pentru a înlocui complet call center-ul dumneavoastra intern, trebuie sa stiti ca noi tratăm cu acelaşi respect toate conturile de utilizatori, indiferent de cât de mari sau mici sunt acestea.

O soluţie completă Call Center

Multe companii caută soluţii call center sau caută să-şi înlocuiască call center-ul intern sau să-şi îmbunătăţească serviciile propriului lor call center prin rutarea apelurilor către un call center extern.

Pentru reducerea costurilor puteti apela la ProCall, care poate să acţioneze ca un serviciu suplimentar în orele de după program sau în timpul sărbătorilor legale. Oricare ar fi nevoile dumneavoastra, noi avem soluţia corectă pentru afacerea dumneavoastra, pentru a acoperi orice calibru de externalizare. Soluţiile noastre includ:

  • Servicii Inbound şi Outbound: Oferim servicii complete inbound de gestiune a apelurilor şi suntem capabili să gestionăm orice campanie outbond, inclusiv sales follow up, campanii de telemartketing, chestionare şi cercetări de piaţă.
  • IVR (răspuns vocal interactiv): Ajută la reducerea costurilor cu operatorii în direct, prin integrarea unei interacţiuni automate cu apelanţii telefonici, în încercarea de a răspunde întrebărilor acestora fără asistenţa unei persoane.
  • Servicii de răspuns în direct: Serviciile pe bază de operatori în direct sunt ceea ce stă la baza fiecărei soluţii call center pe care o oferim. Agenţii call center ProCall lucrează ca si cum ar fi proprii dumneavoastra angajati.
  • Înregistrare evenimente: Efectuarea înregistrărilor pentru cursuri, seminarii sau pentru un eveniment din cadrul firmei dumneavoastra este o serviciu pe care il oferim, de asemenea, clienţilor noştri.
  • Contact direct cu clientul: operatorii ProCall pot contacta direct clienţii dumneavoastra pentru a obţine informaţiile pe care le solicitaţi (prin chestionare şi customer service follow up) sau pentru a vinde produsele dumneavoastra (prin telemarketing).

Va ajutam să vă dezvoltati afacerea

ProCall  creează fiecare soluţie call center cu scopul final de a ajuta afacerea dumneavoastra să se dezvolte. Soluţiile noastre se adreseaza atat companiilor mari, multinationalelor, cat si companiilor mici si mijlocii pentru care o soluţie internă de call center nu ar fi avantajoasa. Indiferent ce nivel de suport am oferi, urmărim să personalizăm o soluţie pentru a vă depăşi aşteptarile in ceea ce consideraţi că ar trebui să facă un call center pentru afacerea dumneavoastra. Indiferent dacă sunteţi interesat de servicii call center inbound sau outbound, sau doar de servicii de bază  – răspuns telefonic prin operatori în direct, noi vă asistăm în crearea soluţiei perfecte care să ajute la creşterea profiturilor dumneavoastra, simultan cu diminuarea costurilor de operare.

Contactaţi-ne pentru o soluţie personalizată Call Center

Dacă compania dumneavoastra cauta o soluţie adecvata call center, va rugam să ne contactaţi! Vom lucra împreună cu dumneavoastra pentru a crea cea mai bună soluţie pentru firma pe care o reprezentaţi.

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)