Solutii Contact Center

În cadrul unui serviciu tradiţional de preluare apeluri, un operator preia un apel telefonic, preia mesajul apelantului şi îl transmite către firmă.

ProCall combină modelul tradiţional al serviciului de preluare apeluri cu servicii Contact Center, pentru a crea soluţiile Contact Center potrivite pentru afacerea dumneavoastra.

Lumea de azi este bazată pe competiţie şi pe client. Clienţii doresc informaţii şi produse cu viteza fulgerului, iar contact center-ul vă poate ajuta să le oferiţi ceea ce caută. De la preluare e-mailuri, preluare apeluri, mesaje online şi altele, soluţiile noastre Contact Center vă pot ajuta în construirea relaţiilor cu clienţii.

Soluţiile Call Center contribuie la dezvoltarea afacerii dumneavoastra

Soluţiile Contact Center de la ProCall oferă o posibilitate mai eficientă de utilizare a bugetului, un nivel mai ridicat al serviciilor de relaţii cu clienţii şi o eficienţă sporită în activitate. Putem să asiguram toate acestea prin externalizarea completa a serviciilor call center şi prin asigurarea unor multiple canale de comunicare, oferind clienţilor dumneavoastra posibilitatea de a vă contacta când doresc şi pe ce cale doresc. Cu fiecare metodă de contactare pe care o asigurăm, nu numai că veţi atrage mai mulţi cumpărători, dar, de asemenea, vă veţi putea petrece mai mult timp îmbunătăţindu-vă produsele sau serviciile şi mai puţin timp pentru a vă face griji în privinţa relaţiei cu clienţii.

Un buget mai eficient permite unei firme o mai mare posibilitate de extindere şi nu o forţează niciodată să facă un pas înapoi şi să-şi facă griji dacă metodele de contact inbound cu clienţii sunt suficiente pentru a gestiona întreaga varietate de potenţiali clienţi. Având mai mulţi bani de cheltuit mulţumită economiilor datorate externalizării, o firmă îşi poate extinde baza de clienţi, ceea ce va aduce şi mai mulţi bani. O firmă cu lichidităţi poate, de asemenea, să-şi îmbunătăţească modul de desfăşurare a activităţii, indiferent că-şi îmbunătăţeşte produsul sau modul în care acesta este realizat. De asemenea, o firmă fără probleme de lichidităţi nu va fi niciodată nevoită să scadă calitatea sau abilitatea din cauza restricţiilor financiare.

O afacere eficientă este o afacere mai bună. Un avantaj major al externalizarii este acela ca angajaţii se vor focaliza asupra propriilor sarcini, întrucât nu va mai fi necesar să acţioneze ca reprezentanţi de relaţii cu clienţii ai propriei firme. Operatorii ProCall pot gestiona apelurile  inbound, reducând costurile şi eliberând timpul angajaţilor dumneavoastra, pentru a se putea concentra mai bine pe propriile sarcini.

Îmbunătăţiţi-vă Contactul cu Clienţii şi serviciile Help Desk

Soluţiile noastre Contact Center ajută la îmbunătăţirea contactului cu clienţii prin asigurarea unui nivel superior de contact, soluţii help desk şi CRM pentru afacerea dumneavoastra, prin intermediul gestionării apelurilor de către operatori eficienţi şi al multitudinii de metode de contact inbound disponibile pentru baza dumneavoastra de clienţi. De la relaţiile cu clienţii, la colectarea informaţiilor de vânzări, asigurăm soluţiile Contact Center pentru a vă ajuta in dezvoltarea propriei afaceri şi pentru a optimiza munca angajatilor dumneavoastra. Ceea ce aducem fiecăruia sunt serviciile îmbunătăţite de relaţii cu clienţii şi eficienţa sporită. Clienţii dumneavoastra vor fi incantati de modul clar şi personal în care operatorii noştri vin in intampinarea nevoilor lor.

Graţie acestor relaţii cu clienţii îmbunătăţite vor fi atraşi mai mulţi clienţi, iar afacerea dumneavoastra va avea mai mult succes. Soluţiile noastre vă vor reduce costurile, vă vor îmbunătăţi eficienţa şi vă vor rezolva problemele de comunicare, datorita experienţei profesionale, a operatorilor profesionişti si a  aplicaţiei software de Contact Center utilizate, care ofera multe canale de comunicare cu clienţii. Suntem capabili să vă oferim ajutorul, de la soluţiile pentru întreprinzătorii mici şi mijlocii, la soluţii inbound de volum ridicat pentru marile corporaţii.

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)