Call Center Outbound

Call Center-ul outbound ProCall combină experienţa în domeniu, personalul capabil şi expertiza generală în această profesie, pentru a furniza soluţia cea mai buna pentru companii aflate în creştere sau stabilizate.

Suntem capabili să personalizăm un program outbound, pentru a asigura soluţia eficientă din punct de vedere al costurilor. Suntem pregătiţi să gestionăm întregul proces al proiectului, de la planificare şi instalare, la implementare şi urmărirea în timp real a rezultatelor.

Serviciile outbound reprezinta o modalitate excelentă de a ajunge la clienţi pentru generarea de lead-uri, suport în vânzări şi chiar Customer Service. Aveţi nevoie de un Call Center cu posibilităţi outbound, care să înţeleagă cum trebuie coordonate campaniile de apeluri outbound şi care are personalul şi tehnologia necesare pentru a vă ajuta să obţineţi cele mai mari beneficii pe seama investiţiilor făcute.

Dacă sunteţi pregătit să cooperaţi cu un Call Center outbound, ProCall poate fi alegerea potrivita. Combinam experienţa cu platformele software performante şi practicile unice de angajare, pentru a reţine cei mai abili operatori, care să vă asigure cele mai bune servicii outbound. Printre colaboratorii nostri se numara atat companii mici si mijlocii din Romania, cat si companii mari si multinationale, din diverse domenii de activitate. Indiferent în ce mod doriţi să utilizaţi serviciile noastre outbound de Call Center – vânzări, marketing sau Customer Service – noi vă putem ajuta.

Software-ul nostru outbound este principalul atu tehnologic al serviciilor outbound pe care le asigurăm clienţilor noştri. Atunci când se efectuează un apel prin sistemul outbound, operatorii au la dispoziţie toate informaţiile, inclusiv regulile impuse de dumneavoastra pentru gestionarea corespunzătoare a apelurilor şi a întrebărilor. Prin intermediul software-ului outbound, noi avem capacitatea de a califica lead-urile, de a procesa comenzile şi chiar de a va transfera un lead „fierbinte” către un reprezentant al companiei. Dacă doriţi să închidem în locul dumneavoastră respectivele lead-uri, fiecare membru al echipei care lucrează la campanie outbound este instruit cu privire la serviciile şi produsele oferite astfel încât să ştie în orice moment ce să spună şi ce să vândă.

Personalul cu care veţi lucra este ceea ce ne diferenţiază cu adevărat de competitorii noştri. Dacă un serviciu nu este dublat de un personal de încredere, tehnologia de rutare a apelurilor este lipsită de sens. Operatorii care gestioneaza apelurile outbound sunt instruiţi cu privire la cele mai bune tehnici de vânzare şi cu privire la produsele sau serviciile dumneavoastra, înainte de a începe munca pentru campania respectiva.

In cooperarea cu ProCall, este bine si ne dorim să aveţi un rol activ în succesul şi orientarea campaniei. Elaborăm rapoarte care conţin statistici precum procentele de vânzări, timpii de lucru pe operator, apelurile finalizate etc. Aceste informaţii sunt importante pentru dezvoltarea programului si pentru a face modificări rapide in scopul creşterii eficienţei campaniei.

Prin campanii outbound putem să gestionăm sondajele de loialitate a clienţilor, cercetări de piaţă, reînnoirile de abonamente, rezervările pentru seminarii. Daca sunteti interesat de o listă completă de servicii disponibile, vă rugăm să ne contactaţi.

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)