Sondaje Call Center

Sondajul este o unealtă valoroasă folosită de multe companii ca o metodă de Customer Service care ajută la îmbunătăţirea renumelui brandului, la fidelizarea clienţilor, la clădirea loialităţii şi la crearea unui dialog deschis.

Sondajele reprezintă un mod de a creşte nivelul serviciilor acordate clientilor si sunt utilizate ca o metodă de cercetare.

Interacţiunea directă este diferită fata de metodele tradiţionale de sondare. Sondajul outbound reprezintă o unealtă prin care se creaza o interacţiune cu clientul, pentru a afla multe informaţii în ambele sensuri, atât clientul despre companie, cât şi compania despre client.

Design-ul sondajului Call Center

ProCall oferă suport în realizarea designului sondajelor de opinie corespunzătoare. Utilizarea unui Call Center pentru a furniza sondaje este numai o parte a planului. O componentă cheie în privinţa succesului programului este planificarea întrebărilor sondajului. În ceea ce priveşte elementele necesare pentru crearea textului sondajului, există mulţi factori care ar trebui să fie luaţi în considerare.

Sondajul poate oferi companiei informaţii în legătură cu gradul de mulţumire a clientului si poate, de asemenea, să răspundă la anumite întrebări, cum ar fi cea referitoare la motivul pentru care un client este sau nu mulţumit. Companiile utilizează rezultatele sondajelor pentru a identifica unde au puncte tari şi puncte slabe şi ce anume ar trebui să modifice pentru a creşte gradul de mulţumire a clienţilor. Focalizat pe satisfactia clienţilor, un sondaj de evaluare a gradului de mulţumire va conduce la o loialitate sporită. De asemenea, prin faptul că se creează loialitate, sondajul este un instrument valoros care contribuie la cresterea vânzărilor.

Utilizarea în mod corespunzător a acestui instrument de Customer Service va conduce la sporirea vânzărilor şi va identifica aspectele deficitare şi cauza acestora.

Pentru mai multe detalii cu privire la sondajele Call Center şi la modul în care putem crea un plan personalizat pentru compania dumneavoastra, vă rugăm să ne contactaţi!

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)