Sondaje de opinie

Sondajele de opinie contribuie la înţelegerea nevoilor clienţilor

Suntem specializaţi în servicii de sondaje de opinie, de la cercetări de piaţă, până la determinarea gradului de mulţumire a clienţilor. Agenţii ProCall tratează apelurile outbound, respectând particularitatile afacerii dumneavoastra, pentru a vă furniza rapoarte cuprinzătoare care vă vor permite să identificaţi tendinţele existente în cadrul pieţei ţintă şi să exploataţi la maxim eforturile de vânzări. Serviciile noastre de sondaje de opinie sunt utile pentru a vă ajuta în următoarele direcţii:

  • Identificarea cerinţelor clientului
  • Determinarea celor mai echitabile preţuri
  • Descoperirea pieţelor noi

Lucrăm împreună cu departamentul dumneavoastră de marketing pentru a optimiza rezultatele campaniilor de sondaje de opinie.

Interogând clienţii şi potenţialii clienţi cu privire la experienţele lor legate de produsele şi serviciile pe care le oferiţi, aveţi oportunitatea de a înţelege cu adevărat nevoile şi preferinţele pieţei ţintă. Sondajele de opinie pot obţine informaţii direct de la sursă, permiţându-vă să dezvoltaţi strategii mai bune în vederea lărgirii bazei de clienţi.

Sondajele de opinie contribuie la cresterea vanzrilor

Cu o contributie semnificativa in generarea de lead-uri, Call Center-ul este o componentă cheie a sondajului de opinie. Agentul Call Center contactează o baza de potenţiali clienţi şi îi încadrează pe baza unei serii de întrebări. Dacă lead-ul se califică şi îndeplineşte criteriile necesare, apelatul este transferat direct către o echipă de vânzare. Aceasta înseamnă o economisire a timpului valoros şi permite personalului de vânzare să se concentreze numai asupra lead-urilor optime.

În cazul în care potenţialul lead nu îndeplineşte criteriile de calificare stabilite pentru a fi transferat la un reprezentant de vânzări, reprezentantul Call Center va încadra lead-ul respectiv conform unor grile predefinite. Aceasta permite ca personalul de vânzări să ordoneze după priorităţi afacerile potenţiale, trecând la un lead „cald” după ce au terminat cu lead-urile „fierbinţi”.

Vă putem ajuta, de asemenea, în proiecte precum:

  • Sondaje privind angajaţii: Asigură un mediu în care angajatul îşi comunică uşor experienţele în perioada în care activează în cadrul companiei, atât pe cele bune cât şi pe cele mai puţin bune.
  • Identificarea problemelor: Identificarea motivelor pentru care un angajat părăseşte compania.

Fidelizarea angajaţilor: Identificarea oportunităţilor de promovare a fidelizării angajaţilor.

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)