Tehnologie

ProCall utilizează CTI (Computer Telephony Integration) – tehnologie care permite integrarea funcțiilor telefonului cu calculatorul. Funcționalitățile aduse de acest nou tip de tehnologie includ: afișarea numărului, opțiuni de IVR, informații referitoare la numărul sunat, apelare rapidă, punerea în așteptare, conferință, etc.

Aplicația software ProCall integrează mai multe tipuri de tehnologii: CRM, VoIP, Automatic Call Distribution (ACD), Interactive Voice Response (IVR), Predictive Dialer , etc.

Prin varietatea de tehnologii folosite, ProCall urmărește procesarea apelurilor inbound si outbound în funcție de nivelul de serviciu pe care clientul l-a contractat, precum și productivitatea maximă a operatorilor, aceștia reușind să proceseze un volum mare de date într-un timp scurt. Acest lucru se traduce prin cresterea productivitatii si a calitatii campaniei alese.

IVR (Interactive Voice Response = Sistemul de Raspuns Automat) este un sistem telefonic automat si interactiv, care distribuie apelurile catre persoana potrivita, si in acelasi timp culege informatii de la apelant. IVR-ul este controlat de o combinatie dintre apasarea de taste si vocea apelantului.

Folosind sistemul IVR, clientii vor fi serviti mai rapid si mai eficient.

Astfel, IVR-ul presupune:

  • preluarea si prelucrarea automata a comenzilor
  • oferirea de informatii generale partenerilor de afaceri/publicului
  • programarea automata de intalniri/consultatii/audiente
  • jocuri si concursuri – televoting
  • studii de piata si telemarketingtrimitere de notificari

CRM

Managementul relației cu clienții sau Customer Relationship Management, pe scurt CRM, este un instrument vital pentru o companie modernă.

Un sistem eficient de CRM are drept scop gestionarea și optimizarea ciclului de viată al clientului dar și construirea unei înțelegeri corespunzătoare sau a unei legături între diverse departamente, forțe de vânzări și clienți în cadrul unor companii mari, care în final toate la un loc vor spori producția companiei.

Prin externalizarea serviciilor de comunicare cu clienții sau partenerii de afaceri, companiile-client reușesc să-și concentreze resursele pe activitatea de bază, să crească productivitatea muncii și să reducă costurile.

ProCall abordează toate canalele de comunicare: telefon, fax, e-mail etc, în vederea obținerii celor mai bune rezultate pentru campanile de telemarketing, telesales, inbound și outbound, cu cele mai mici costuri.

Cautare

Sunati-ma

Introduceti numarul de telefon mobil
si va vom contacta noi:

Ce spun clientii nostri?

"Sunt foarte multumit de colaborarea cu ProCall. Rezultatele mi-au depasit asteptarile!"
Iulian Motoi
(Elian Solutions)
"Ce imi place la ProCall? Seriozitatea cu care lucrati, interesul pe care il manifestati pentru a transforma o campanie de telemarketing intr-o campanie de succes si, nu in ultimul rand, pretul."
Mihai Olteanu
(Anzi Soft)
"Foarte bun raportul calitate - pret. Calitatea se traduce prin... rezultate... si prin rapiditatea cu care apar."
Gabriel Ionescu
(Synergizer)