ProCall este un call center capabil să gestioneze campaniile dumneavoastra inbound. Operatorii ProCall pot gestiona orice campanie inbound cu acelaşi profesionalism ca si proprii dumneavoastra angajati.
Putem prelua toate apelurile, asigurând un serviciu complet.
Avantajele soluţiei call center inbound:
- Vă ajuta să obţineţi un ROI (rentabilitatea investitiei) mai ridicat prin externalizarea către o echipă call center experimentata;
- Vă furnizează statistici actualizate la minut cu privire la campaniile dumneavoastra ;
- Vă diminuează costurile afacerii prin externalizare;
- Vă oferă servicii de up-selling, cross-selling şi alte servicii inbound.
Suntem pregătiţi să vă asigurăm servicii de calitate la costuri reduse.
Ce sunt serviciile inbound
Printr-o definiţie simplă, este cel mai simplu şi mai eficient mediu de a comunica cu eventualii clienţi şi de a avea o conversaţie cu privire la produsele dumneavoastra. Suntem profesionişti în domeniu şi putem gestiona orice volum de apeluri inbound. Asigurăm un serviciu call center cu ajutorul unor operatori bine instruiţi şi cu multa experienta. Dacă sunteţi o companie de marketing direct sau un agent de publicitate cu metode publicitare ce implică reacţii imediate, serviciul nostru este o excelentă soluţie de externalizare.
Pregătiţi pentru campanii de volum ridicat
Orice campanie de marketing direct poate produce un volum de apeluri inbound uimitor de mare. Aceste apeluri telefonice necesită răspunsuri rapide, timpi de aşteptare reduşi şi operatori call center capabili să le gestioneze rapid şi eficient. La ProCall, peronalul beneficiaza de instruire periodica şi măsurăm mereu cu mare atenţie timpii de aşteptare, pentru a ne asigura că rutăm şi că gestionăm eficient apelurile.
ProCall va pune la dispozitie un software call center performant, operatori profesionişti şi o echipă experimentată care să asigure companiei dumneavoastra servicii de calitate, la cel mai accesibil preţ. Vă putem ajuta compania să se ridice deasupra competitorilor.