Serviciile post-vânzare sunt construite în jurul ideii că urmărirea relaţiei cu clientul, după ce acesta a achiziţionat un produs sau un serviciu, îmbunătăţeşte şi facilitează relaţia pe termen lung.
Definim serviciile post-vânzare ca o coordonare a serviciilor de help desk sau a serviciilor de call center pentru suport în problemele legate de garanţie. Acestea constituie o parte integrantă dintr-un sistem de servicii de relaţii cu clientul şi sunt la fel de importante ca produsul sau serviciul pe care îl vindeţi.
Servicii post-vânzare pentru fidelizarea clienţilor
Orice apel telefonic post-vânzare poate fi un apel efectuat pentru a evalua produsul sau nivelul serviciilor sau un apel telefonic outbound prin care se solicită clienţilor să-şi extindă garanţia la un produs.
Serviciile orientate către clienţi sunt o parte a oricărei relaţii cu clientul, iar modul în care un client percepe produsul sau serviciul dumneavoastră este o parte importantă din perspectiva dezvoltării afacerii. Urmărirea relaţiilor cu clientuii, după ce aceştia au avut de-a face cu firma dumneavoastra, vă ajută foarte mult să identificaţi punctele tari şi punctele slabe.
Serviciile post-vânzare pot, de asemenea, să includa telemarketing outbound, realizat în vederea extinderii de către client a garanţiei produsului. De multe ori o firma obţine cele mai mari profituri din garanţie. Dacă aveţi o bază de clienţi extinsă şi vă bazaţi pe e-mailuri sau contacte nonpersonale pentru a-i notifica cu privire la extinderea de garanţie, aceste metode pot cu uşurinţă să nu fie luate în considerare. În acest aspect particular al serviciilor post-vânzare, agenţii noştri call center lucrează cu ajutorul bazei dumneavoastră de date, urmăresc scriptul indicat şi notifică clienţii că garanţia lor expiră în curând şi poate fi prelungită.
Suport Help Desk post-vânzare
Dacă aveţi propriul call center intern şi aveţi nevoie de suport pentru surplusul de apeluri help desk sau dacă aveţi în vedere externalizarea întregului call center, putem crea structura potrivită pentru contul dumneavoastră. Vă vom ajuta să răspundeţi rapid şi profesionist la chestiunile legate de vânzări şi service.
Furnizarea unui serviciu optim de relaţii cu clienţii
Externalizarea serviciilor şi a suportului post-vânzare către ProCall poate asigura centralizarea informaţiilor şi poate facilita furnizarea nivelului optim de servicii către clienţi. Strategia noastră este să oferim servicii excelente de relaţii cu clienţii în timp ce asigurăm o platformă viabilă pentru diferitele tipuri de servicii de up selling şi de cross selling. Vă putem ajuta în eficientizarea tuturor serviciilor post-vânzare şi în adunarea tuturor acestor responsabilităţi într-un singur serviciu sau în gestionarea vânzărilor prin suportul help desk. Soluţiile noastre îmbunătăţesc relaţiile cu clienţii şi reduc costurile prin:
- Servicii de relaţii cu clienţii de calitate superioară: Îmbunătăţiţi-vă serviciile de relaţii cu clienţii şi loialitatea clienţilor prin servicii competente post-vânzare.
- Combinarea vânzărilor şi a suportului: Eficientizarea într-o singură opţiune de externalizare înseamnă că operatorii noştri pot gestiona serviciile help desk, şi pot efectua servicii de up sell şi cross sell pentru produsele si serviciile dumneavoastră.