Un contact center este un loc fizic in care operatori contact center dedicaţi gestioneaza contactele de intrare şi de ieşire ale unei firme cu care se afla în relaţie contractuală.
Aceste forme de contact pot include apeluri telefonice, e-mailuri, faxuri, etc.
Fiecare dintre operatorii contact center este instruit să utilizeze mai multe tipuri de medii de comunicare pentru a interacţiona direct cu clienţii. Această interacţiune directă, realizată de catre operatori profesionişti, se dovedeşte a fi o metodă de imbunatatire a relaţiei cu clienţii, care creşte eficienţa şi reduce costurile de funcţionare. Un contact center vă poate ajuta prin:
- Creşterea vânzărilor, punand la dispoziţia clienţilor dumneavoastră operatori profesionişti care să le preia si să le gestioneze cererile;
- Creşterea gradului de mulţumire al clienţilor;
- Multiple metode de comunicare care vin in sprijinul clienţilor dumneavoastră.
Contact Center-ul este utilizat de către companii ca o parte generală al nevoilor lor de externalizare.
Un contact center pune la dispozitia companiilor agenţi, supervizori şi operatori specializaţi în gestiunea contactelor cu clienţii. Astăzi, a raspunde pur si simplu la apeluri sau la e-mailuri nu mai este suficient. Clienţii contactează companiile prin e-mail, mesaje text, mesaje online, la care aşteaptă un răspuns imediat. ProCall pune la dispozitie toate aceste canale de comunicare precum: linii telefonice dedicate, e-mail, mesaje online şi asigură un răspuns imediat. Astfel clienţii dumneavoastra vor putea să vă contacteze cu uşurinţă oricând şi oriunde.
Operatorii ProCall
Avem operatori care gestionează toate tipurile de canale de comunicare, astfel încât nicio cerere a unui client nu va trebui să aştepte pentru a primi răspuns. Putem răspunde la e-mailuri, faxuri şi putem efectua apeluri telefonice inbound şi outbound.
Tratăm cu profesionalism fiecare cerere din partea clientilor dumneavoastra.
Operatorii nostri cu experienta, pot fi instruiti astfel incat sa reperezinte compania dumneavoastra ca si cum ar fi proprii anjajati.
Contactaţi un reprezentant ProCall pentru a solicita informaţii cu privire la ceea ce poate face contact center-ul nostru pentru firma dumneavoastra!