ProCall face astazi oferte speciale de neuitat!
- pagina de test
Outbound
Call cente-ul este un loc fizic capabil să preia un volum ridicat de apeluri. Daca in compania dumneavoastra se inregistreaza deja un număr ridicat de apeluri, parteneriatul cu un call center precum ProCall poate reprezenta o soluţie formidabilă de gestionare a apelurilor si de imbunatatire a relatiei cu clientii. Un call center poate face totul, de la procesarea comenzilor, la preluarea mesajelor şi la filtrarea apelurilor. Indiferent care este domeniul in care activeaza firma dumneavoastră, vă putem oferi soluţia noastra economica de externalizare.
Cum va putem ajuta in dezvoltarea afacerii dumneavoastră
Externalizarea către un call center specializat este o soluţie superioară faţă de angajarea propriului personal intern pentru gestionarea apelurilor telefonice inbound şi outbound. Noi putem acţiona ca o extensie a companiei şi a personalului dumneavoastră.
ProCall poate prelua comenzile, iar dumneavoastra va puteti concentra eforturile pe activitatea de baza a firmei. De asemenea, ProCall poate prelua mesaje, comentarii, observaţii, întrebări şi reclamatii care vor fi ulterior transmise persoanei desemnate din cadrul firmei dumneavoastra.
Putem gestiona orice volum de apeluri telefonice catre compania dumneavoastră.
Indiferent ca reprezentati o firma care se dezvolta rapid sau o firmă stabilă care investeste resurse în îmbunătăţirea produselor, în timp ce continuă să asigure un serviciu de relaţii cu clienţii de cea mai înaltă calitate, fără a angaja personal suplimentar, ProCall va poate ajuta in preluarea comenzilor şi suport clienti.